Alla inlägg under juli 2010

Av Beatrice Mikaelsdotter - 29 juli 2010 23:32

29 juli 2007 - "missförstå mig rätt"


"Jag har tänkt en del på dig det senaste dygnet. Jag vet inte vad att göra! Jag vet inte vad jag vill, det är alldeles för länge sen vi träffades och jag vet inte vad jag känner längre. Vi hörs knappt, eller inte så mycket som jag önskat i alla fall. Men jag tror att allt klarnar när vi väl ses igen, vilket verkar vara en evighet till."


6 augusti 2008 - "Jag älskar oss! <3"


"Fem minuter, fem minuter var allt jag behövde, några frågor och lika många svar. Det var allt jag behövde för att bli lugn, lugn som en filbunke. Åh, jag älskar dig!
Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, jag hade drömt om dig, om oss, om saker vi upplevt, om lyckliga minnen.
Åh, jag vill tillbaka till drömmen, med alla lyckliga stunder på samma gång."


8 september 2009 - "...."


"Varför finns du inte nära när jag verkligen behöver dig Joel? älskar dig innerligt mycket och just nu vill jag bara ligga i dina armar och gråta ut! <3<3"




29 juli 2010 - Bitar ut mitt liv


Jag har läst gamla bloggar, från flera år tillbaka. Det är bloggar som jag har hemlighetsstämplat, som jag inte vill att någon, knappt jag ska läsa. Hur kunde jag tänka så? Hur kunde jag se så skevt på världen? Hur kunde jag tro att jag var en kreativ, tänkade skapare? Visst jag kunde skriva, målande meningar, där metaforerna smekte varandra ömt tillsammans med kristallklara sanningar. Men hur jag kunde utelämna mig själv till allmän beskådan? Jag förstår inte. Jag har hittat några av de bästa bitarna, dom jag själv kan tänka mig att blotta. Men dom är få. Det är några fler än ovan, men kanske tio halva inlägg av över 200 stycken. Ibland hatar jag mig själv för att jag är så öppen!!!


pussokram skumbanan! <3


Bild från 6 maj 2008

 

Av Beatrice Mikaelsdotter - 27 juli 2010 23:11

Ny blogg, och jag vet inte ens vad jag ska skriva.


Jag har dock tänkt att försöka skriva om mitt år i Tyskland här :)


Idag är det elva dagar kvar tills jag flyttar till Tyskland, nervositeten börjar bli överväldigande. Jag kommer sakna allt och alla här hemma. Speciellt älsklingen! Men det är väl en smäll man får ta?


Har väl inte mkt att säga, men det blir väl mer sen ;) ska se om sängen är varm nu :)


pussokram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är bara jag som kan vara mig :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards