Alla inlägg under oktober 2010

Av Beatrice Mikaelsdotter - 27 oktober 2010 06:51

Shit vad tidigt det är! och Julia måste vara stolt!!! :D För idag kommer jag till henne för en omgång med förmiddagsstickning :o coolt va? Jag kompenserar för att ha inte orkat gå upp för att göra det två morgnar nu... Lite dåligt samvete har jag faktiskt. Men nu blir det borsta och sätta upp håret för att gå in och äta frukost med familjen :D


Kramar!!!! <3<3


p.s det kanske inte är stolt utan glad Julia blir, men jag vill att hon ska känna sig stolt!!!!

Av Beatrice Mikaelsdotter - 26 oktober 2010 11:48

Okej, oseriös överskrift, men wtf!!

Jag känner mig inte sa jätteseriös just nu iaf...

Tror jag ska dumpa datorn och ta en lang promenad!!! Hänta W. halv tva :)

Tror bestämt att jag gör sa!

Tänkte bara säga att det inte blivit sa mycket blogg eftersom internet pa mitt rum har varit jobbigt, men de finns pa min dator! Tar dom när jag orkar :D


Längtar efter älskling!!! Mindre än 2 veckor nu :D <3<3<3

Av Beatrice Mikaelsdotter - 20 oktober 2010 12:15

och tidigt var det... 05.45 hämtade Ulla och Julia upp mig utanför min ingång till trädgården, som jag förvisso inte tar mig igenom eftersom den sväller när det regnar...
Men inte gråter jag för det!
Sen blev det frukost i Warendorf :D yummie!

Men det vi var på är iaf ett stort loppis i typ hea Warendorf innerstad! Vi hjälpte Ulla att kolla efter spel till hennes Praxis. Men vi hittade solglasögon till mig :D

KIM LINDH!!! DETTA ÄR ERSÄTTARNA TILL DE DU TAPPADE ÅT MIG PÅ FJÄLLET SOMMAREN 2008!!!!!!!




  Kvällen tillbringades med Julia, tee och stickning! ;D Kram

Av Beatrice Mikaelsdotter - 18 oktober 2010 12:15

Jaha, min resa tog en si så där ett dygn, ett lång, jobbigt dygn, men jag kom juh fram till slut!
Allt började med att Joel släppte av mig i Hedemora, och jag var så smart att jag köpte en bok!!! Annars hade jag nog gått under detta dygn! Sen så började en två timmar lång bussresa till Stockholm och Sanna :D
De var i alla fall snälla och visade en film på resan, sällskapsresan 2!!!!!!! :D:D:D:D:D:D och den är juh rätt kul, de första 10 gångerna man ser den, tyvärr har jag sett den fler gånger... :(:(:(:(:(:( men dom hade lagt in lite mer spänning i form av mycket lågt ljud, text för hörselskadade och sen efter 40 min ca så började bilden lagga och det lilla ljud som fanns började efter ett tag att ligga bortemot 3 minuter före den laggande bilden... Det är här jag somnar in i en två minuter lång sömn, innan Sanna smsar! :o

Iaf, jag och Sanna åt mat, promenerade LITE och drack kaffe, ja just ja, vi pratade massor också! Jag saknar dig Sanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sen blev det flygbussen till Skavsta flygplats, och eftersom jag inte tänkte så hade jag allt utom mobilerna med mig upp i bussen, och Joel var upptagen med att typ laga mat och äta så fanns det bara sova kvar... :o

Väl framme lyckades jag checka in, ta mig genom säkerhetskontrollen och till taxfree :D sen slutade mina lyckliga dagar mycket tvärt genom ett meddelande i högtalarna, "flyget FRshitfuck till Düsseldorf Weeze med avgångstid beräknas avgå 19.50" damn, då missar jag sista tåget hem :(:(:(:(:(:( och ännu senare blev det, inte för att det spelade någon roll men iaf..........

Så natten tillbringades, inte på Weeze flygplats, eftersom den var stängd mellan 00.00 och 03.30, utan i Kevelea (?), som är det enda stället man kan ta sig tll så sent på natten........ Där blev det några timmar innan tåget gick.... Men jag hittade en allmän toalett som var upplåst, och sex stycken som var låsta...
Menmen, jag tyckte den stank, så jag klädde på mig mer kläder och gick runt i detta lilla samhälle som en zombie! :o

Tillslut så kom jag iväg, och 09.20 typ kom jag hem :) sovasovasängsängsäng!!!!



 :D:D:D:D:D:D:D:D

Mamma idag kan jag skratta åt detta!!!!!!! :D:D:D:D kramar

 

Av Beatrice Mikaelsdotter - 2 oktober 2010 20:30

Idag fyller min mormor pensionär :D och hon har varit pensionär i två dagar och har lyckats jobba en!    och nästa vecka skulle hon jobba tre... Hon är galen!


Jaja, Julia kommer om ett tag, tror jag   hon har iaf min cykel xD


Börjar bli trött, men nu ska jag hålla humöret uppe!


Vi hörs! :D

Av Beatrice Mikaelsdotter - 1 oktober 2010 17:48

Det tar juh ett tag mellan inläggen, och det finns många anledningar till det :)

Men ni får ta det som det är :)


Uppdatering, barnen är fortfarande snälla ;) kursen går bra :D Jag saknar Joel :( åker snart till Sverige ett om tag :D

Har inte tid för mer just nu :)

Men kanske en annan dag ;)


puss o kram skumbanan

Presentation


Det är bara jag som kan vara mig :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards