Alla inlägg under februari 2011

Av Beatrice Mikaelsdotter - 13 februari 2011 16:05

Solresor - Resor med charter, sista minuten, hotell och flyg



Jag skulle lätt kunna tänka mig att tillbringa en del av mitt liv här http://www.solresor.se/resa-till/spanien/lanzarote/playa-blanca/

Fatta vad underbart :D

Av Beatrice Mikaelsdotter - 13 februari 2011 14:45

(Skrev detta igår, lördag)


Jag var på världens jobbigaste begravning igår. Jag trodde inte jag skulle orka med. Hon har alltid funnits där, alltid och jag vill att hon ska finnas ännu mer. 

Jag kommer att sörja varje dag, och jag kommer alltid att minnas. För du kommer alltid att ha en del av mitt hjärta Gamla mormor!!! <3<3<3<3


Jag lyckades även med att träffa min pappa, det var typ fyra år sen sist. Jag var jättenervös innan, det kan jag lova. Men allt gick över förväntningarna och vem vet, en vacker dag kanske vi kan prata normalt igen (idag är det molning och kallt...)

Problemet är juh det att han sårat mig för mycket, och jag vet inte om jag vågar släppa han nära igen, med risk för att bli sårad. Jag vet inte hur jag ska göra. Just nu tror jag att jag lämnar det åt framtiden.

(jobbigast av allt, jag får juh aldrig träffa mina söta småbröder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Presentation


Det är bara jag som kan vara mig :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards