Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

hipphipphurrapåminfödelseda! :D

Av Beatrice Mikaelsdotter - 26 januari 2011 19:25

med risk för att låta gammal, och den risken tar jag, så ska jag nog lägga mig under en mysig filt och läsa en bra bok. Eller med risk för att låta som en supertant, så kanske jag ska sätta mig framför tv:n och sticka. Men helt ärligt. Jag är rätt trött och det är kallt :)
Jag ska bara sitt klart här sen blir det mys med mig själv tills, kanske, Vera kommer förbi en sväng :D


pussokram <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Mikaelsdotter - 4 maj 2011 20:08

Jag har tappat hoppet, eller orken kanske. Min  styrka och min glöd fallna idag. Jag vill inte mer, inte mer av DET i alla fall. Det var helt klart absolut sista gången!! Kommer inte att utsätta mig för det igen, förnedrande!!! Helt ärligt vet jag ...

Av Beatrice Mikaelsdotter - 20 mars 2011 21:03

ner och upp så känns mitt liv idag, men det är nog bättre imorgon :) det är alltid bättre imorgon :D Jag försöker intenstensivt komma på vad jag ska söka till hösten. ska jag välja lärare? är det rätt för mig? eller borde jag tänka åt något annat...

Av Beatrice Mikaelsdotter - 13 mars 2011 21:39

Ibland känns livet mest som motgångar, sorg och ilska. Jag tror jag hamnat i en sådan dipp och måste göra allt för att komma upp. Kämpakämpakämpa. En sak i taget, en dag i sänder. Ett beslut åt gången, ett steg framåt, och sen ett till. Balansera l...

Av Beatrice Mikaelsdotter - 13 februari 2011 16:05

Jag skulle lätt kunna tänka mig att tillbringa en del av mitt liv här http://www.solresor.se/resa-till/spanien/lanzarote/playa-blanca/ Fatta vad underbart :D ...

Av Beatrice Mikaelsdotter - 13 februari 2011 14:45

(Skrev detta igår, lördag)   Jag var på världens jobbigaste begravning igår. Jag trodde inte jag skulle orka med. Hon har alltid funnits där, alltid och jag vill att hon ska finnas ännu mer.  Jag kommer att sörja varje dag, och jag kommer allti...

Presentation


Det är bara jag som kan vara mig :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards