Alla inlägg under januari 2011

Av Beatrice Mikaelsdotter - 26 januari 2011 19:25

med risk för att låta gammal, och den risken tar jag, så ska jag nog lägga mig under en mysig filt och läsa en bra bok. Eller med risk för att låta som en supertant, så kanske jag ska sätta mig framför tv:n och sticka. Men helt ärligt. Jag är rätt trött och det är kallt :)
Jag ska bara sitt klart här sen blir det mys med mig själv tills, kanske, Vera kommer förbi en sväng :D


pussokram <3<3

Av Beatrice Mikaelsdotter - 20 januari 2011 10:12

Hej hej hallå!!!

Nu sitter jag här igen med en kopp kaffe och FÖRSÖKER ta det lugnt. Funkar inte riktigt. Skulle vilja sätta mig och se på film och sticka. Men det hinns inte riktigt med just nu. Så jag sitter bara och drömmer om det.
Ska snart försöka ta en dusch och sen packa klart. Mamma kommer och hämtar mig om en och en halv timme :) då blir det en snabb sväng till Louise och sen ska jag jobba :) en och en halv timme, det lite ett, om än litet, klirr i kassan :)


Det finns människor som aldrig slutar förvåna, och just denna gång var inte INTE positivt!!! Spelar det ingen roll att man försöker? Ställer upp? Att man kämpar? Kan man inte få ett tack iaf?
Just nu orkar jag faktiskt inte ens bry mig om dessa människor! Ska konncentrera mig på de som betyder!!! <3<3

Ikväll ser det ut som om jag ska till Vera och imorgon åker jag och Louise till Rättvik för att fixa inför kursen :) Louise är en ängel som ställer upp, alltid! Önskar jag kunde ställa upp lika mycket tillbaka gumman! Sry!

Igår gick det upp för mig att gamla mormor faktiskt gått bort, jag bröt ihop och insåg att hon aldrig mer kommer att finnas. Jag saknar henne! Jag saknar henne så himla mycket! Önskar att jag kunde få träffa henne en enda gång till! Jag älskar dig gamla mormor! Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta! Du kommer alltid att finnas i mina tankar!! <3

Orkar inte skriva mer...!

Av Beatrice Mikaelsdotter - 17 januari 2011 09:52

Vad ska jag tänka?

Det finns så mycket jag vill säga dig,  det finns så mycet jag vill förklara.
Alla tankar som snurrar runt i mitt huvud, alla känslor som löper amok.
De spelar Elvis på Radion
Jag saknar att vara en del av dig. Jag saknar att vara en del av dig.
Det finns inget kvar. Inget att bygga på. Kan du inte se?
De spelar Elvis på Radion
Känn min smärta, kän min sorg.
Låt mig skratta, tillsammans med andra!




Idag fyller min bror Aron 12 år :) Grattis på han!!!


I fredags kom samtalet. Samtalet jag aldrig velat ta emot. Tillsammans med en pojkvän som inte kan hantera min sorg.
Tillsammans med en svärmor som kan förstår.
I fredags kom saknaden. Så start, så överväldigande att jag inte kunde andas.
I fredags kom tårarna. Känslosamma, våta och salta. De smärtar när de rinner ner för kinderna.
I lördags kom insikten, sorgen och ilskan.

Jag saknar dig Gamla Mormor, men jag vet att du är lycklig nu och föralltid med mig! <3<3<3

Av Beatrice Mikaelsdotter - 16 januari 2011 23:20

Följ min blogg med bloglovin



Det har hänt en del de senaste dagarna... Ska försöka skriva av mig imorgon!

Natti <3

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1895372/en-saga-i-mina-ord?claim=9nmwqem6v64">Följ min blogg med bloglovin</a>
Av Beatrice Mikaelsdotter - 6 januari 2011 13:04

Seg dag idag! Men biljetterna hem är bokade :) kommer tillbaka till Dalarna imorgon :P Woho :o


Har det iaf bra här i Skåneland :) Mysigt att träffa faster och kusin en sväng :) 

Vi har dock inte gjort så mycket mer än att umgåtts när jag varit här, och det är bra det med :p

Orkar inte skriva mer :o men ska försöka bli bättre på att uppdatera :P

Presentation


Det är bara jag som kan vara mig :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards