Alla inlägg under september 2010

Av Beatrice Mikaelsdotter - 20 september 2010 20:13

helt ärligt, jag bryr mig inte så himla mycket om våran regering är blå eller röd, det är lixom detsamma, eller kanske inte riktigt, men det är inte så stor skillnad i slutändan, dom jobbar iaf mot ett och samma mål, även om det inte märks hela tiden. dom jobbar mot ett bättre Sverige.

Då undrar jag vad det är för fel när ett parti som SD kommer in i riksdagen, hur kan detta vara möjligt?

Just nu, just idag har jag haft huvudvärk av ilska, av ångest, för att j*vla soffliggare som inte går och röstar... jag blir förbannad! så j*vla förbannad!!!! Gah, jag orkar inte ens tänka på hur arg jag är...

Sverige, jag är besviken! Till och med jag, som inte ens bor där röstade, försökte!!!


Tack och adjö!!!

Av Beatrice Mikaelsdotter - 15 september 2010 21:08

En helt (o)vanlig dag i Tyskland.

Upp upp och iväg, eller oj, jag vakna inte av klockan...    Men av Wilma :D


Slänga i sig frukost och skynda iväg mot skolan (ja, inte till utan mot), och nästan framme vid tåget inser jag att både min Svenska mobil och min plånbok är borta... Har jag glömt dom? Nej... jag har tappat dom...   

Men en snäll man hittade dom, efter att en lastbil kört över min plånbok... Men allt, utom ett frimärke, fick jag tillbaka :D


Så en dag som började dåligt slutade bra.

Just ja, jag hann inte till skolan heller...


<3

Av Beatrice Mikaelsdotter - 14 september 2010 21:02

Alltsa, seriöst! jag tyckte kursen gick segt framat, men idag fick vi veta att det vi gjort pa fyra dagar brukar ta tva veckor... sjuuuuukt seeeeegt!!!

men vad kan man vänta sig? :o


Trött, snart sova :)


saknar älskling!! <3<3<3

Av Beatrice Mikaelsdotter - 13 september 2010 16:03

Jaha, da var ännu en skoldag avklarad, och en jobbdag som nyss börjat. Om 40 minuter är det bara att sätta sig i bilen och skjutsa Kajsa och hennes kompis pa streetdance! :)


Idag var bra, haha, xD inte sämre än vanligt iaf :P

Det händer inte sa mycket i mitt liv, jag gar upp pa morgonen, äter frukost, cyklar till taget, aker taget , gar till skolan, är i skolan, gar till taget, aker tag, cyklar hem, äter lunch, gör mina läxor (när jag vet vad jag har för läxa... dumdumdum lärare!!!!!), skjutsar barn, fixar deras rum, stickar, pratar med Joel, stickar, gar och lägger mig... Fast allt detta är juh iof kul, men iaf :D


Jaja, ska logga nu! :)

puss<3<3

Av Beatrice Mikaelsdotter - 11 september 2010 21:13

Äntligen har jag fått upp alla bloggar :D jag har inte orkat tidigare bara   

Jaja, nu är jag iaf barnvakt, till tre snälla barn som sitter och ser på tv   

Viveka och Udo har bröllopsdag idag, så dom är ute :D

Och jag fick godis av Malte ;)


Idag har jag sovit tills jag vakna  

Jag har stickat och passat barn typ hela dagen :D


I veckan började min tyskakurs, och den är skitkul :P trelig lärare och trevliga klasskamrater :P


Nej, men nu ska jag se vad barnen håller på med och se om dom ska ha hjälp med något, snart sängen för dem :) lugn och ro för mig ;)

Presentation


Det är bara jag som kan vara mig :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards